راهنمای سریع شما در انتخاب بهترین پیراهن برای نوع بدن شما

ابتدا اطمینان حاصل کنید که پیراهن مردانه ای که انتخاب کرده اید تناسب سایز داشته باشد، طول و تنگی اطراف کمر و گردن مسئله بسیار مهمی است حتما دقت کنید که سایز پیراهن اذیت کننده نباشد.

اگر سایز بزرگی دارید، برای  اجتناب از بزرگتر دیده شدن سایز خود یک پیراهن فیت بدن خود انتخاب کنید، در عوض اطمینان حاصل کنید که پیراهن شما به طور مساوی در کمر و سینه شما چسبان باشد و به اندازه کافی بلند باشد تا هرکدام از برجستگی های اضافی بدن شما را پوشش دهد.

اگر شما لاغرتر از حد متوسط هستید، از پیراهن های فیت سایز خود استفاده کنید، به عنوان مثال در ناحیه کمر پیراهن شما چسبان باشد در حالی که بقیه بدن خود را نسبتا در حالت عادی و راحت حفظ کنید.

اگر قد کوتاه هستید، از طرح های راه راه عمودی برای انتخاب پیراهنتان استفاده کنید. و روی طول پاهای خود تاکید داشته باشید و شلواری بپوشید که پاهای شما را بلندتر و کشیده تر نشان دهد.

نکاتی که در انتخاب پیراهن باید از آنها اجتناب کنید.

پیراهن هایی که در حرکت شما اختلال بوجود می آورند انتخاب نکنید.

بسیار مهم است که بتوانید به آسانی در پیراهن خود حرکت کنید. شما ممکن است هر زمانی آماده نباشید که با پیراهن خود بسکتبال بازی کنید، اما حداقل لازم است سایز پیراهن شما طوری باشد که از حرکات معمولی روزانه خود باز نمانید.

پیراهن هایی که خیلی کوتاه است را انتخاب نکنید.

پیراهن باید به اندازه کافی بلند باشد تا بتواند به دور کمر شلوار تان برسد و حتی زمانی که شانه های خود را بالا می برید، کمر شما بیرون نزند. اگر پهلوهای بزرگی دارید پیراهنی را انتخاب کنید که در ناحیه پهلو ها کمی آزاد باشد.

از آرم های بزرگ اجتناب کنید.

اخیرا ترفند های جدیدی در تولید پیراهن های پولو استفاده میشود که از آرم های بزرگی روی پیراهن استفاده میکنند. این حرکت با پیراهن های برند رالف لارن شروع شد، و به سایر برندها نیز سرایت کرد. بطور معمول، در صنعت فشن تمام تلاش بر اینست که از انتشار آرم های بزرگ بر روی لباس ها جلوگیری شود. اما قرار دادن یک لوگوی کوچک روسینه اغلب اجتناب ناپذیر است زیرا این مورد برای پیراهن های پولو استانداردسازی شده است. اگر پیراهن شما آرم های بزرگ دوخته شده دارد حتما آن ها را بشکافید.

پیراهن پولو را با  یک کت رسمی نپوشید.

بعضی از آقایان فکر میکنند که با یک تیپ ورزشی پیراهن پولو+ جلیقه یا کت رسمی بسیار هوشمندانه عمل کرده اند. مهم نیست در چه موقعیتی قرار دارید یک جلیقه با پیراهن رسمی دکمه دار بهتر میشود. بنابراین ست های عجیب و غریبی با پولوها درست نکنید.

منبع: https://shopila.com/ir/clothing/mens/shirts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر هلال احمر , لینک شما در اینجا