راهنمای خرید کفش برای خانم‌های دانشجو

با وجود این همه تنوع در کفش‌های زنانه انتخاب کفش مناسب کار سختی است. بخصوص در محیط‌ های رسمی و محیط هایی که هم محدودیت زیادی وجود دارد و هم بایدپا در کفش راحت باشد تا در صورت نیاز به پیاده روی طولانی دچار اذیت نشوید در عین حال کفش شیک باشد و کلیت پوشش شما را زیباتر جلوه دهد. کنار هم قرار دادن تمام این نکات کار آسانی نیست مگر اینکه از قبل مطالعه کافی روی این موضوع داشته باشید. خانم های دانشجو بهتر است چند جفت کفش ضروری را حتما در کمد لباس‌هایشان داشته باشند.


کفش‌های زنانه ضروری

کفش های ورزشی یا کتونی

همانطور که اکثر ما از روی تجربیات گذشته میدانیم، کلید موفقیت یک تجربه دانشگاهی تعادل است. اکثر خانم های دانشجو زمان زیادی را در محوطه دانشگاه یا در مسیر رسیدن به دانشگاه پیاده روی میکنند. اگر به سلامتی خود اهمیت میدهید، و جزو افرادی هستید که زمان زیادی را پیاده روی میکنید حتما بدنبال کفش های کتانی سبک و راحت باشید.

بوت های بارانی

استفاده از این نوع کفش بخصوص در مناطق شمالی کشور که بارندگی و رطوبت بیشتر است، متداولتر است. هرگز برای خرید این نوع کفش تردید نکنید. بهترین جنس بوت یا نیم بوت های بارانی نوع چرمی آنهاست.

کفش های ورزشی نایکی

میتوان گفت این کفش ها مخصوص دانشگاه هستند. کفش های مشکی براحتی با رنگ های دیگر ترکیب میشود و ضمن اینکه کفش های ورزشی در پا بسیار راحت هستند. همراه با این کفش ها شلوار جین و مانتوهای اسپرت ترکیب خوبی می شود.

کفش های آل استار

این نوع کفش ها به انگلیسی کانورس نام دارند. ما دقیقا میدانیم که کفش های پاشنه بلند و ظریف زنانه چقدر در پا جذاب بنظر می آیند، اما خودتان قضاوت کنید چه مدتی میتوان آنها را در دانشگاه تحمل کرد؟ کفش های کانورس از کتونی های ساده شیک تر هستند و جذابیت بیشتری دارند ضمن اینکه ظاهر کلاسیکی به پوشش شما میدهند. همچنین این نوع کفش ها در رنگ ها و طرح های متنوعی وجود دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر هلال احمر , لینک شما در اینجا