جشنواره لباس‌های شکلاتی


در تصویر میبینید که طراحان انواع شکلات را در لباس ها استفاده کرده اند. 15 نفر از طراحان با استعداد هرساله مجموعه ای از لباسهای شکلاتی را ارائه می کنند. این لباس های خیره کننده ، الهام گرفته از شکلات در طول جشن های مجلل 27عصر هنگام اکتبر هرسال و از 28 اکتبر تا 1 نوامبر هر روز ساعت 5 عصر برگزار می شود. این آثار همچنین در یک نمایشگاه اختصاصی دیده می شود.

هر کدام از لباس ها، تاپ ها، دامن ها و لوازم جانبی با استفاده از شکلات واقعی و خوراکی در نمایشگاه مد روزی که بوسیله شکلات الهام گرفته شده و ساخته شده است، ارائه می شوند. در یک ترکیب رویا برای مدل های لباس ، مدل ها راه پله ها را در بروکسل (پایتخت کشور بلژیک) با لباس های خیالی ساخته شده با شکلات که بر تن داشتند راهپیمایی کردند.


نمایش مد بلژیک، که تیم طراحان با شکلات و شیرینی و سرآشپزان ماهر از بیش از 15 کشور را گردهم آورد، و روز سه شنبه نمایشگاه شکلات سالن دو شکلات را در پایتخت بلژیک برگزار کرد.
شکلات به طرح های عجیب و غریب از لباس های شب گرفته تا لباسهای مجلل مخصوص مهمانی و کلاه های متنوع ساخته می شود.

نمایشگاه بین المللی ترتیب میدهند که بازدید کنندگان می توانند بیش از 130 نوع شیرینی را امتحان کنند، با این ترفند شهرت بلژیک را به عنوان یک سازنده شکلات برجسته معرفی می کنند. نمایشگاه تجاری مربوطه توسط وزارت امور خارجه فرانسه حمایت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر هلال احمر , لینک شما در اینجا