نحوه ست کردن لباس ها با هم ونکات زیبایی

سال نو زمان خاصی برای فشن و مد است. سوار بر گذر فصل ها، لیست لباس های مورد نیاز بهاری برای خودمان تهیه میکنیم. چه مواردی را در انتخاب لباس های مورد نیاز خود در نظر می گیرید؟ آیا راحتی آرامش شما مهم است یا صرفا اینکه ظاهر شیکی داشته باشید و نواقص ظاهر خود را بپوشانید کافیست؟ استفاده از لباس ها و کیف و کفشی که با شکل اندام و شخصیت ما مطابقت داشته باشد چندان کار سختی نیست. با ما همراه باشید تا هر اطلاعاتی در مورد نحوه ست کردن لباس ها باهم ونکات زیبایی داریم در اختیار شما قرار دهیم.

نکته اول: سعی کنید لباس هایی را انتخاب کنید که با اندام شما مطابقت داشته باشید و بیش از اندازه تنگ یا گشاد نباشد. اینکه دوخت سرشانه ها کاملا بر اندام شما منطبق باشد تاثیر زیادی روی ظاهر شما خواهد داشت.

نکته دوم: هر شکل لباسی که مد می شود الزاما به تن شما خوب نمیشود پس سعی کنید تنها لباسهایی را بپوشید که با آنها خوب بنظر می آیید نه هرچیزی که مد است.

نکته سوم: حتی المقدور تنهایی به خرید نروید، اگر امکان دارد با کسی که میتواند بخوبی روی لباسهایتان نظر بدهد به خرید بروید. از همراهتان بخواهید که لباس را در تنتان از پشت بررسی کند و نظر بدهد که آیا متناسب است یا خیر.

نکته چهارم: وقتی لباس را تن کردید دستان خود را در چند جهت بالا و پایین ببرید تا ببینید که میزان راحتی لباس در تن شما به چه اندازه است.

نکته پنجم: اگر قصد تغییر سایز دارید حتما تا اعمال تغییرات دست نگه دارید! به امید اینکه چاق تر یا لاغرتر خواهید شد لباس کوچکتر یا بزرگتری را خریداری نکنید.

نکته ششم: روی عدد سایز خود سماجت نکنید ممکن است سایز شما small باشد ولی در بعضی دوخت ها سایز لارج یا مدیوم به تن شما متناسب تر باشد. استاندارد تمام دوخت ها و برند ها برای تعییین سایز باهم یکسان نیست.

نکته هفتم: لوازم تزئینی در هر موقعیتی جذاب نیستند. سعی کنید از آنها درست و به جا استفاده کنید.

نکته هشتم: کمد لباس متنوعی داشته باشید و تعداد زیادی از رنگ های خنثی در آن قرار دهید. این کار به ترکیب کردن بهتر قطعات لباس ها باهم کمک میکند.

نکته نهم: اشخاص مشهور خصوصا در زمینه های هنری معمولا طراح شکل و لباس دارند که بطور دقیقی تیپ های آنها را طراحی میکند. از آن ها الگو بگیرید و ویژگی های اندامی و سلیقه ای خود را روی آن الگوها اعمال کنید.

نکته دهم: اگر قد کوتاهی دارید و میخواهید بلندتر دیده شویر هزاران نکته غیر از استفاده کفش پاشنه بلند میتواند به شما کمک کند. در مطالب بعدی در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر هلال احمر , لینک شما در اینجا