نکات شیک پوشی مردان

اکثر مردان با خود فکر میکنند که تیپ و استایل خارق العاده ای دارند. اما اگر بخواهیم هوشمندانه تر نگاه کنیم 99% مردان تنها تیپ ساده و معمولی دارند تا یک تیپ با رعایت استاندارد های مد و فشن. شیک پوش بودن کار خیلی سختی نیست و تنها نیاز به رعایت اصول کوتاه و آسان دارد.

  1. هر چیزی که بیش از یکسال استفاده نکرده اید دور بیاندازید

اگر یک تکه لباس قدیمی دارید که برای شما خاطره ای را تداعی میکند بحث آن جداست. اما اگر لباس های قدیمی خود را استفاده نمیکنید آنها را جمع کنید و به نیازمندان بدهید. نگه داشتن لباسهای قدیمی که استفاده نمیشوند فقط کمد لباسهایتان را شلوغ میکند و شما را برای انتخاب درست گیج میکند.

  1. همه چیز را منظم کنید.

شلوارهای زیبا، تی شرت ها و ژاکت ها. همه باید به اندازه سایز شما باشند اگر شلوارهای بلندتر از قد خود دارید یا دکمه لباستان درآمده تمام این مشکلات را از قبل حل کنید تا زمانیکه به محل کار، جلسه، یا مهمانی می روید دچار مشکل نشوید.

  1. پول بیشتری را بابت لباسهای کمتری بپردازید.

کیفیت دوام بیشتری نسبت به کمیت دارد، و جنس باکیفیت است که شما را زیباتر نشان می دهد.

  1. رنگ های بیشتر از قهوه ای و مشکی برای کفش ها وجود دارد.

کفش های چرم و جیر رنگی گزینه های زیبایی هستند. میتوانید رنگ های خاص کفش را با کمربند خود ست کنید.

  1. شما نمیتوانید ساسبند و کربند را باهم استفاده کنید. همچین ترکیبی واقعا مضحک میشود.
  2. کفش های کتانی و ورزشی مخصوص باشگاه و تفریحات در محیط ورزشی هستند پس به هیچ عنوان آنها را در محیط های رسمی و اداری استفاده نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر هلال احمر , لینک شما در اینجا